2011. április 16., szombat

A Frissről

Sziasztok Olvasók!

Nem vagyok olyan csaj, aki könyörög.És egyáltalán nem vagyok telhetetlen sem, de szerintem annyit megérdemlek, hogy egy-két szóban, mondatban visszajelezzetek Nekem a fejezeteknél kommentben.Legyen akár negatív, akár pozitív véleményetek, de ha leírjátok őket nekem, azt nagyon szépen köszönöm.
Elegem van már, hogy folyton érdeklődnek az olvasók a frissekről, de nem tesznek semmit azért, hogy legyen.Tisztelet a kivételnek persze.
Szóval, hogy röviden és tömören megfogalmazzam Nektek a tényállást:
Addig nem lesz friss, amíg nem kommenteltek.

Megértéseteket köszönöm!
Puszi!
=)GoOofy(=

5 megjegyzés:

  1. szia gratulálok a blogodhoz nagyon tetszik
    puszy

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Nagyon szépen köszönöm, aranyos vagy! :)
    Puszillak!

    VálaszTörlés
  3. Sziaa.
    Most találtam rá a blogodra és nagyon tetszik a történet és az is ahogyan írsz.:)
    Teljesen meg értem én is elbizonytalanodok ha nem kapok komikat.:/
    Sok sikert.
    Puszi:
    Zsófi.

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Nagyonszépen köszi^^
    Hát igen...Elég rosszul esik az embernek, ha abba öli minden szabadidejét, hogy mások olvashassák az írásait és kérik, hogy legyen még, de nem tesznek semmit. :)
    Na mindegy...:)
    Köszi még1x, puszim: =)GoOofy(=

    VálaszTörlés
  5. szijja nagyon jó a töjó a törid remélem minnél hamarabb folytatod
    szijja puszi rosiie

    VálaszTörlés