2011. február 16., szerda

23.Fejezet: Reményt Vesztve

A házunk előtt álltam...A levegő a tüdőmbe szorult, a gyomrom görcsben állt...Nem tudtam mit tegyek...Bemenjek, s tűrjem a többiek kemény pillantását, vagy elfussak és itt hagyjak mindent?!
Végül remegő kézzel lenyomtam a kilincset és beléptem a házunkba...
Mindenki a nappaliban volt.Paul-t a kanapéra fektették, s őt állták körül.Anyu rögtön odarohant hozzám, s elgyötört arcomat látván magához ölelt...Sírni kezdtem...Nyilván ő még nem tud erről az egész sztoriról semmit.
-Nyugodj meg Lana...-Fogta kezei közé az arcom.-Meséld el mi volt, oké?-Ültetett le a székre, majd leült mellém, s megfogta a kezem.
-Alec...-Nyeltem nagyot.-Annak a vámpírnak képessége van...Irányítani tudja az érzelmeket és az embereket...Engem is irányított...-A hangom elcsuklott és ismét sírni kezdtem.-De...Apu nem hisz nekem...Ahogy senki más sem...
-Én hiszek neked, kicsim...-Ölelt magához.-Tudom, hogy szereted Paul-t...
-Teljes szívemből...-Suttogtam.-Belehalok ha elveszítem!
-Lana...-Szólalt meg apám, mögöttem.-Paul téged keres...Magához tért.
Anyura pillantottam.Biztatóan elmosolyodott, majd felálltam...És a nappaliba mentem.
-Magatokra hagyunk titeket...-Motyogta az apám, majd a srácok, anyu és ő kimentek...
-Engedd, hogy megmagyarázzam...-Térdeltem le mellé.
-Nem kell...Megmagyaráznod...Mindent láttam...-Mondta halkan.Nehezére esett beszélni...
-Kérlek, Paul...Könyörgöm...-Fogtam meg a kezét, de ő kihúzta az enyéim közül.-Kérlek...-Eredtek el a könnyeim.
-Megcsaltál...-Mondta komoran.-És ami...A legrosszabb...Egy vámpírral.
-Képessége van!-Mondtam.-Irányított...Ahogy mindenki mást is irányíthat...Ahogy csak akarja...
-Jobb lenne meghalnom...-Nyögte.-Elárultál, Lana.Összetörted a szívem...
-Ne mondj ilyet...-Temettem kezeimbe az arcom.-Kérlek...Higgy nekem!Ne tedd ezt...
-Szeretsz...-Sóhajtott.-De úgy tűnik...Nem igazából.Nem a szívedből szeretsz engem...
-Szerelmes vagyok beléd Paul!A Lenyomatom vagy, ahogy én a tiéd...Nem tudok nélküled élni...Még csak lélegezni sem!-Néztem a szemébe.-Szeretlek teljes szívemből, őszintén, tisztán és visszavonhatatlanul...Halálomig.
-Mondd ezt annak, akit érdekli.-Mondta, majd rám pillantott.-Engem nem érdekel...Ahogy Te sem.Amint lehet elmegyek innen.Lehetőleg minél gyorsabban...
-Ne...Nem élném túl...Kérlek!-Könyörögtem neki, de nemigen hatotta meg.
Szó nélkül felálltam...
-Tudom...Hogy...Nem elég elmondani...De...Én...Szeretlek, bármi történjék is...-Mondtam, majd megfordultam és kirohantam a házból.
Túl sok volt ez nekem egyszerre.A könnyeim patakokban, megállíthatatlanul folytak...
A partra mentem, hogy egy kicsit kiüríthessem a fejem.
***
Mélyen a tüdőmbe szívtam a sós levegőt...A fejemben csak kattogtak a kerekek...
Szörnyű volt belegondolni, hogy Paul elmegy...Féltem ettől a gondolattól...Hogy ismét egyedül maradok...S árnyékká válok...
A mobilom csörgése ragadott ki a homályból...Alice neve villogott a kijelzőn.Nagyot sóhajtottam, majd a fülemhez emeltem a készüléket és benyomtam a zöld gombot.
-Szia Alice...-Köszöntem halkan.
-Lana!Szörnyű képek villantak be...-Hadarta rémülten.-Paul és te...
-Szétmentünk.-Mondtam.-És ez mind...Alec hibájából...
-Istenem...Sajnálom.-Mondta szomorúan.-Nagyon sajnállak...Ha bármikor beszélgetni szeretnél valakivel, vagy bármi más...Ide bármikor jöhetsz...Számíthatsz ránk.-Mondta kedvesen.
-Kösz Alice...De megoldom, nyugi.-Sóhajtottam.
-Hát jó...De azért ne felejtsd el, oké?-Éreztem, hogy mosolyog...
-Oké...-Bólintottam.-Köszi és...Szia...
-Szia...-Mondta, majd bontottuk a vonalat.
Sóhajtva bámultam a napra, ami alábukott a horizonton...
-Ideje haza menni...-Álltam fel lassan, majd elindultam lassan lépkedve vissza a házhoz.
Karjaimat magam köré fontam, mivel velem szembe fújt a szél, így elég hűvös volt...A hajamat is hátra fújta...Csodás...
Reményt vesztettnek éreztem magam...Ha Paul elmegy én abba belehalok.
Mindenki lassan elfordult tőlem...Mindenki magamra hagyott.
Ebben az esetben milyen ironikusan hangzik a magányos farkas kifejezés, nemde?!
Nem jó magányosnak lenni...Nem egyszer tapasztaltam már meg.
Én az a fajta ember vagyok aki a társaságban tud élni és belehal a magányba.A visszautasításba...
De úgy tűnik...Itt, La Push-ban csak ezt kapom...
Lehet, hogy jobb lenne elmennem.Minél messzebbre...Vissza sem nézni, csak menni...És meg sem állni...

8 megjegyzés:

  1. Szia!Meglepi nálam!!Nézbe hozzám: http://vihartuz.blogspot.com
    Amugy jó lett a feji!
    byby:Nika:)

    VálaszTörlés
  2. Szija!
    Nagyon-nagyon szépen köszönöm a díjakat! :)
    Puszillak és köszi, örülök ha tetszett :)
    Szijja!
    =)GoOofy(=

    VálaszTörlés
  3. Ó hát ez :o :O
    szegény Paul és Lana :o:O
    Miért nem hisz neki senki???? Emilyn kívül ?? :((
    nagyon jó lett, csak kár, hogy ilyen szomorú :(
    siess a kövivel!!!! :)
    puszi Bree <3

    VálaszTörlés
  4. Amúgy a legújabb díj is a tied:))

    VálaszTörlés
  5. imádlak úgy szeretlek majd megeszlek na de tényleg király volt várom a kövit pussz

    VálaszTörlés
  6. Sziasztok!
    Bree: Hát...Én is kerültem már efféle helyzetbe, majd kialakul, nyugi :):)
    Sietek, ahogy tudok :) Puszim!

    Nika: Azt a két díjat is tök nehezen találtam meg, de majd utána kutatok! :) Puszim!

    La Push: Ehh :):) Azért ne egyél meg, mert nem lesz akkor kinek írnia ;]
    Örülök, hogy tetszett és sietek!
    Puszim!

    =)GoOofy(=

    VálaszTörlés
  7. Jaj de nagyon sajnálom őket! Az szar, ha nem hisz neki senki az anyján kívül. remélem azért a kövi jó lesz!
    Nem rég nyitottam egy új blogot ha nem nagy baj akkor léci néz be! Cserében benne lennél?

    http://ellentetekvonzzakegymast.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  8. Szia!
    Igen, persze :):)
    örülök, hogy tetszik és sietek a kövivel! :)
    Puszi!

    VálaszTörlés