2011. február 17., csütörtök

És még egy díj! ;]


És még egy díjat kaptam Nika-tól, amiért nagyon-nagyon hálás vagyok neki! :):) <3>
*Szabályok:
5 embernek kell átadnod a díjat, mégpedig az általad leginkább kedvelt bloggereknek, s intézz hozzájuk pár sort, miért is ők a kitüntetettek!
Valamint írnod kell magadról öt olyan dolgot, ami szerinted érdekelheti az olvasóidat.
És ne felejtsd el értesíteni a díjazottakat, hogy mielőbb átvehessék a kitüntetést! :)

Az 5 ember:
Carly: carly-quequowle.blogspot.com

Nos...Ennyi :)

5 dolog rólam:
-Ló, vámpír és dark fanatikus vagyok.
-A szerény külső kemény lelket takar.
-Balhés csaj vagyok, sok rossz dolgot tettem már, amire nem vagyok büszke.
-Szeretem az AC/DC-t! *.*
-Négy éves korom óta lovagolok, tíz éves korom óta verseny szerűen.
+1: -Van egy lovam, akit Jafar-nak hívnak és a ^^GoFrI^^ nevű blogger fan csajjal szoktam kilovagolni minden szombaton! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése