2011. február 17., csütörtök

Díjak Nika-tól :)

Kedves Mindenki! :)

Nagyon köszönöm szépen Nika-nak, hogy ezzel a két díjjal megajándékozott engem...:)
Nagyon sokat jelent számomra.










Nagyon köszönöm még azoknak, akik kitartottak mellettem!














5 dolog, amit tudj rólam:

-Ló, vámpír és dark fanatikus vagyok.
-A szerény külső kemény lelket takar.
-Balhés csaj vagyok, sok rossz dolgot tettem már, amire nem vagyok büszke.
-Szeretem az AC/DC-t! *.*
-Négy éves korom óta lovagolok, tíz éves korom óta verseny szerűen.
+1: -Van egy lovam, akit Jafar-nak hívnak és a ^^GoFrI^^ nevű blogger fan csajjal szoktam kilovagolni minden szombaton! :)

Akiknek tovább mennek a díjak:

5.: Zaza, Zakuro és *baba*: http://porgesazejszakaban.blogspot.com/

Sok szeretettel mindenkinek és további jó blogolást! :)

3 megjegyzés:

  1. Szia!

    Köszönöm szépen! A napokban ki is teszem:)
    Puszi:)
    Carly

    VálaszTörlés
  2. Szia Gooofy! Köszönöm hogy rám gondoltál, de mivel csatlakoztam Benina "Szavakat a díjak helyett" kampányához, ezért nem fogadhatom el! Engem sokkal boldogabbá tesz, hogy írsz a történetemhez néhány sort, mint egy 1-2 díj, amit rajtam kívül még tucatnyi ember birtokol. Remélem megérted! :)
    Kérlek, add valaki másnak, tudom hogy sokan örülnének neki.
    Puszi

    Moon Angel

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok!
    Carly: Rendben és igazán nincs mit! :)

    Moon Angel: Sajnálom, ezt nem tudtam.Csak...Mivel te vagy az egyik nagy kedvencem gondoltam neked adom :)Megértem, persze :)

    Puszi Nektek!

    VálaszTörlés