2011. március 12., szombat

26.Fejezet: Az Új Falka

Bevetettem magam az erdőbe, immár farkas alakban.Aztán a gondolataimba szivárogtak apám parancsoló szavai...
-"Lana!Azonnal állj meg!"-Mondta komolyan.-"Apádként kérlek, nem alfádként..."
-"Megölöm."-Feleltem tömören, majd megszakítottam a kapcsolatot...
Néhány pillanat múlva egy hatalmas, szürke farkas ugrott ki a bokrok közül és felvette a tempómat...Paul...
-"Állj meg Lana...Kérlek..."-Pillantott rám.
-"Hagyj békén Paul!Megölöm a dögöket...Nem tudsz visszafogni."-A hangom határozott volt...
-"Ó, dehogynem!"-Mondta hirtelen, majd oldalról belém jött.Kicsit megimbolyogtam, de talpon maradtam.-"Ne akard, hogy erőszakot alkalmazzak!"
-"Gyerünk, akkor támadj!"-Álltam támadó állásba, majd morogni és vicsorogni kezdtem.
Paul is felvette a pozíciót.-"Nem kell ezt tennünk, kislány..."-Mondta, s a szemei szikrákat szórtak.
-"Akkor hagyd, hogy a dolgomat végezzem."-Mondtam, majd megfordultam és tovább futottam, gyorsítva a tempón, magam mögött hagyva Pault...
Aztán tíz perc múlva az orromat megcsapta a már jól ismert bűz...Már a közelben járok.
Majd egy rétre értem, amin egy nagy ház volt...Itt vannak...
Négy farkas is kilépett a fák közül, majd mögém léptek...Embry, Paul, Jake és Seth.
-"Hát ti?!"-Kérdeztem tőlük gondolatban.
-"Kiléptünk Sam falkájából, így már nem tud nekünk parancsolni."-Szólalt meg Embry.-"Mostantól te vagy az alfánk..."
-"Én?!"-Lepődtem meg.
-"Nem fogom hagyni, hogy a legjobb barátnémnak baja essen..."-Bökött meg Seth.-"Veled vagyunk...És megöljük ezeket a dögöket."
-"Kösz, Sethie..."-Mosolyodtam el gondolatban.
A srácok, azaz Seth, Embry és Jake felvettek egy alakzatot.A mező két szélére álltak...Így csak Paul és én maradtunk.
-"Sajnálom..."-Lépett mellém a hatalmas, szürke farkasfiú.
-"Mit?!"-Pillantottam rá.
-"Hogy nem hallgattalak meg."-Felelte.-"Meg kellett volna, hogy bízzak benned.De a forrófejűségem miatt...A büszkeségem és az egom uralkodott rajtam."-Sóhajtott.-"Ne haragudj, hogy olyanokat mondtam!"
-"Bolond vagy."-Mosolyodtam el.-"Dehogy haragszom!!!"-Majd az orromat az orrához érintettem.-"Szeretlek...Teljes szívemből...Örökké..."
Ekkor a meghitt pillanatunkat megzavarta egy, a házból kilépő, hosszú, fekete hajú, patkány képű vámpír...
-Farkasok...-Emelte fel a kezeit.-Nem akarok harcot...Csak hallgassatok meg.
Előrébb léptünk és a srácok is mögém léptek.
Én meg bólintottam, hogy kezdje.
-Alec és Felix mától nem a klánomhoz tartozik.-Kezdte.-Alec megtagadta a parancsaimat és a tudtom nélkül harcba szállt veletek.Caius, Marcus és én, Aro elmegyünk innen.Csak átutazóban voltunk, de úgy tűnik, hogy Alec...Nos...Belé bújt a vadász ösztön.Alec-t több, mint ezer éve ismerem.Nála jobb és cselesebb vadásszal még nem találkoztam tíz évszázad alatt.Vigyázzatok vele.Kiszámíthatatlan és nagyon erős.Főleg úgy, hogy Felix, a legerősebb harcosunk is vele van.
Bementem a bokrok közé és átváltoztam.Magamra kaptam a ruháimat, majd visszamentem a mezőre...
-Lana vagyok.Az alfa.-Léptem oda a vámpírhoz.-Megbízom benned és remélem nem hiába.-Nyújtottam felé a jobbomat.-Mennyetek el innen.Mi pedig elintézzük Alec-t és Felix-t.
-Komolyan mondom...Vigyázzatok.Alec kiszámíthatatlan.És ha egyszer elhatároz valamit...Azt nem ereszti.-Mondta Aro.-A saját húgát, Jane-t is megölette...
Paul felmordult mögöttem.Lopva rá pillantottam.Majd vissza Aro-ra.
-Mennyetek, amilyen gyorsan csak tudtok.-Mondtam egyszerűen, majd megfordultam és vissza léptem a falkámhoz.
-Te más vagy, Lana, mint a többi magad fajta...-Mondta mosolyogva.-A te szíved tiszta.Rád nem hat a farkasság mámora...Önmagad vagy...-Mondta, majd visszament a házba...
Megráztam a fejem és visszaváltoztam.
-"Ha ezt Sam látta volna..."-Lépett oda hozzám Seth.
-"Srácok!Hol vagytok?!"-Hallottam meg Jared és Quil hangját a fejemben.
-"A parton találkozunk srácok!"-Mondtam, majd a fiúkkal megindultunk az óceán felé...
Oda érve megpillantottuk Jared és Quil farkast.
-"Hát Ti?!"-Kérdeztem meglepetten.
-"Hozzátok csatlakozunk.Kiléptünk Sam-től...az apád túl komolyan veszi az alfaságot, Lana..."-Mondta Quil.
-"Ja...Most tuti, hogy otthon balhézik..."-Szólt hozzá Jared.
-"Szóval...Új falka?"-Kérdezte Paul mellém lépve.
-"Nem tudom...Képes lennék én vezetni titeket?!"-Kérdeztem bizonytalanul.-"Fiatal és gyakorlatlan vagyok még ehhez..."-Felsóhajtottam.
-"Menni fog, Lana!"-Biztatott Jake.-"Ez a véredben van, csajszi..."
-"Ha ti mondjátok..."-Bólintottam.-"Oké, vágjunk bele...Új falka, új szabályokkal.Új élettel..."

4 megjegyzés:

  1. Sziaa:)
    Jajh nagyon jóóó lett!!
    Tök jó,h Paul és Lana kibékültek:)
    ÚJ falka???Oo
    Hát remélem jó sül ki ebből:)
    Várom a kövit!!
    byby:Nika:)

    VálaszTörlés
  2. Szia Nikám! :)
    Hát igen, már igazán rájuk fért a békülés :)
    És igen, egy új falka, amit Lana vezet.
    Nem tudom a forgatókönyvet én sem, csak azt írom, ami jön :):)
    Majd meglátjuk mi lesz ;]
    Puszillak!
    =)GOOofy(=

    VálaszTörlés
  3. ez állat lett király szeretlek imádlak stb. pussz

    VálaszTörlés
  4. Szia! :D
    Örültem, hogy tetszik! ;]
    Puszim!

    VálaszTörlés