2011. március 21., hétfő

FONTOS! :)

Sziasztok!
Igazából...Nem is olyan fontos ez, vagyis...Inkább nekem az!
Valaki tudna nekem olyan sztorikat írni, amik vámpírosak, de nem muszáj és Adam Lambert játssza a férfifőszerepet?De persze nem "eredetileg" Adam Lambert név alatt! :)
Fontos lenne mert nagyon Adam-es hangulatban vagyok és a falat kaparom már, hogy tudjak olvasni egy vele kapcsolatos sztorit! :$ :D:D
Szóval...Ha kommentben írnátok és küldenétek 1-2 linket azt nagyon megköszönném! :D
Ja...És a frissről: 1-2 nap múlva kapjátok! ;]
Puszim!
=)GoOofy(=

6 megjegyzés:

  1. Sziia. :)
    Először is :) Meglepi nálam :)
    www.magicalchange.blogspot.com
    Másodszor pedig én tudok egy sztorit :)
    www.arnyjaro.blogspot.com
    Nekem nagyon tetszik, bár nem kezdettől fogva és nem végig, de szerepel benne Adam :)
    Puszii :)

    VálaszTörlés
  2. Szia Jucii!
    Én is rendszeres olvasója vagyok a Shadow Walkernek, úgyhogy kilőve...:) de azért köszi!!! :) <3
    És ooh...Azt is köszi :):) <3<3 :D
    Puszim!
    =)GoOofy(=

    VálaszTörlés
  3. Oohh... bocs.. nemtudtam.. :) mást pedig nem tudok :/

    VálaszTörlés
  4. akkor, amikor kapok 1-2 kommentet :/ ami eddig nem volt.
    Szóval...Minimum 5 komment és kapjátok a frisst!

    LEGYETEK HŰSÉGES OLVASÓK ÉS KOMMENTELJETEK!

    Nem szoktam könyörögni érte, de higgyétek el, hogy ha nem kommenteltek akkor én sem fogom törni magam a frisel...Szóval...Hajrá! ;]

    VálaszTörlés