2010. július 4., vasárnap

17.Fejezet: A buli 1

Gyalog mentünk.Igaz a part alig tíz percnyi sétára volt tőlünk.
-Még mindig nem hszem el, hogy egymásnak ugrottatok Quil-el.-Jött mellém Jared majd a nyakamba akasztotta karját.Másik oldalról Embry lépett mellém és ő is ugyanígy tett.
-Mi olyan hihetetlen ebben?-Kérdeztem felvont szemöldökkel.
-Hogy...hát...Te ugye kölyök vagy még.Tegnap változtál át.Azután kapásból leterítettél egy elég erős nőstény vámpírt.Most meg Quil...Ha nem ismernélek jobban...Még félnék is tőled!-Mondta Jared.
-Hát...Ha felidegesíthetsz...Minden megtörténhet, Tesó.-Böktem oldalba.
Embry felkuncogott.
-De te sem fogsz gondot jelenteni!-Böktem meg őt is mire elhallgatott.Mind a hármunkból kitört a röhögés.
Leértünk a partra ahol már Billy, Jake apja volt.
-Billy!-Mosolyogtam a tolokócsis férfire.
-Lana!Jake mesélte, hogy te is falkatag lettél!-Mosolygott vissza.-Gratulálok!
-Köszönöm!-Hajoltam le hogy megölelhessem.
Majd lassacskán mindannyian körül ültük a nagy tábortüzet.
Paul és Jake között ültem.Jake mellett pedig Embry, Paul mellett meg Jared foglalt helyet.Aztán meg jött Seth Embry mellett.És anyuék Jared mellett.
-Ma mit fogsz mesélni, Billy?-Kérdezte Embry izgatottan.
Ilyenkor egy hatévesre hasonlított, de nagyon aranyos volt.
-Mit szeretnétek?-Kérdezte.-Mit szólnátok az első falka és az első vámpírok csatájához?
-Remek!-Harsant fel a közönség.
Miután Billy elmesélte a rövidke sztorit mndenki jókedvűen beszélgetett amíg...
-Sziasztok!Mégis eljöttem!-Intett a szemüveges srác.
-Áh Quil!Jó, hogy itt vagy!-Állt fel apu.
Mindenk köszönt nek, csak én nem...Csak azután dobtam meg egy "Hello"-val miután már apu tényleg elővette és rám mérte a: "Ha most nem köszönsz ne is gyere haza!"-Nézését.
-Lana...Beszélj vele...-Súgta oda Jake.
-Minek?!-Súgtam vissza.-Megmondtam...ÉN ugyan nem fogok bocsántot kérni!
-Lana...Hallgass a ks vörösre!-Vigyorgott Paul pimaszul Jake-re.-A bocsánat kérés nem fáj...Nagy bajod nem eshet!
-Komolyan mondom!Rosszabbak vagytok, mint apám és anyám együtt véve!-Álltam fel majd Quil után eredtem a sziklás rész felé.
-Neked is szia, Lana!-Fordult meg hirtelen majd rám mosolygott.
-Szia, Quil...-Léptem mellé.
-Nézd...-Szólaltunk meg egyszerre de Quil intett, hogy először kezdjem én.
-Csak annyi, hogy...Sajnálom...-Motyogtam.
-Én is ugyanezt akartam mondani...-Mosolyodott el.
-Akkor...Nincs harag?-Néztem fel rá.
-Nincs!-Mondta majd megöleltük egymást.Aztán indultunk vissza a többiekhez.
Miután vissza értünk elkezdtünk inni, Jack Daniels Whisky-t.Egyet ennek az egészségére, egyet annak az egészségére és...Máris kész voltam.Főleg először, mert nem nagyon ittam eddig életemben.
Szédelegve ültem le a farönkre.
-Csak nem kikészültél, Hercegnő?!-Huppant le mellém Jared.
-Ki-csit...-Csuklottam.
-Még nincs vége...-Mondta Embry.-Jöttök fürde-ni?-Ordította el magát majd lekapta a pólóját és félmeztelenül berohant a vízbe.Utána Jared, Quil, Seth majd lassan Paul is fejest ugrott.
Aztán valaki hátulról elkapott, felvett az ölébe és a víz felé rohant velem.
Felnéztem és Jake csillogó szemeivel találtam magam szembe...
Aztán mind a ketten beugrottunk a többiek közé a vízbe...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése