2010. július 30., péntek

21.Fejezet: Mi van velem?!

-Fújd ki a levegőt kiskutya...-Vágott hasba Seth.
-Na csak kapjalak el és adok én olyan kiskutyát...-Mondtam neki megjátszott durcával.-Mindig a legkisebbet bántják...
-És a legszebbet!-Karolt át Paul majd egy puszit nyomott az arcomra.
-Pedig Te nem is vagy szép...-Mérte végig Quil Paul-t.
-Kösz igazán drága vagy...-Vágott vissza Paul "lányos" hangon és egy elegánsat legyintett.
Mind röhögni kezdtünk.
Bementünk a házba ahol már a kaja várt minket.Leültünk az asztalhoz és mind falni kezdtünk.
-És...Hogyan tovább?-Dőlt hátra Jake.-Mi lesz a többi vámpírral?
-A legjobb lenne letépni a fejüket...-Motyogta Embry.
-Ohohóó...Vigyázat!Valaki nagyon agresszív!-Kuncogtam.
-Khm...Lana!Most fő a komolyság...Ez fontos dolog.Nem lehet elviccelni.-Szólt rám apu.
-Jó...Elnézést...-Húztam el a számat, majd mellemen keresztbe font karokkal hátra dőltem és halgattam az "öreg" kutyák beszédét.
-...Szóval akkor szombaton.Neked is megfelel Lana?-Pillantott rám Jake.Aztán mindenki...Meg kell hogy valljam az ablakon kívüli dolgok lekötötték a figyelmemet...Fogalmam sem volt, hogy mi is lesz szombaton, ami nekem megfelel-e...
-Öhm...Mi?...-Nyögtem ki.
-Óh nemáár...Itt még én is tudok figyelni!-Morrant fel Seth.
-Bocsi...Csak...Elkalandoztam...Megint...-Az utolsó szavacskát még halkabban mondtam ki.
-Lana mi van ma veled?!-Vonta fel a szemöldökét az apám...az Alpha...
-Elnézést....-Motyogtam megint.-Magam sem tudom...
-Próbálj meg egy kicsit figyelni, jó!?-Morogta apu.
-Szóval...Ott tartottunk, hogy módosítunk a járőrözésen.Szombaton Embry és én helyettem Paul és Lana lesz.Oké?-Pillantott ránk, az említettekre.
-Oké.-Vontam vállat.-Nincs programom.
-Nekem is jó lesz.-Bólintott Paul.
-Most pedig elmehettek.-Dőlt hátra a fater.:)
Már épp én is álltam volna fel amikor vajon mi történt?!...Hát naná!:
-Lana!Te várj egy percre!-Szólt utánam apu.
-Eggen...-Ültem vissza a székre.-Nézd apu...Sajnálom...Én...
-Ne is folytasd!-Emelte fel a kezeit.-Csak figyelj oda!...Ha Alpha leszel a magánéletedet ki kell rekesztened!De most is!Legközelebb figyelj jobban!Nem akarok több kellemetlenséget.-Mondta.
-Igen is...-Bólintottam.-És...sajnálom.-Mondtam.
-Elmehetsz.-Intett az ajtó felé.
-Oké.-Álltam fel majd lassú léptekkel elindultam az ajtó felé.
A fejem csak úgy kattogott és már-már attól féltem, hogy felrobban...Mármint...Az agyam...Most is totál hülye vagyok ááh...ilyet!
Mitől vagyok ennyire kába?Miért bambulok mindig?Miért kalandozok el?
...Ha nem figyelek apu mérges lesz rám...És annak sosincs jó vége.
A srácoknak is feltűnt, hogy megváltoztam.De mitől?
MI VAN VELEM?!-Tettem fel magamnak a kérdést.
Már az erdőben mentem...Egyedül.A fejemben meg csak egy kérdés volt: Mi van velem?
-Majd én megmondom...-Szólalt meg mögöttem egy ismerős hang.
És ugyanekkor rájöttem ki is a látogatóm...
Vagyis mi is a látogatóm.
Mert megéreztem azt a semmihez sem hasonlító, émelyítő szagot...
Ami csak egy dolgot jelent: Vámpír!

3 megjegyzés:

  1. Szia na evvel is végeztem ,meg kell állapítanom hogy nagyon sok oldalú vagy ,mindegyik vagyis most tartok a harmadik történetednél ,mindegyik egyedi, és különleges, ja és nagyon tetszik ,csak én több bevésődést hiányolok,nincsenek benne lányok ,na olvasok tovább ,

    VálaszTörlés
  2. Óh...Hát tudod...Egy falkában, főleg ha vámpírok vannak a környéken nem nagyon lehet érzelegni.Pedig hidd el...Lana és Paul megtennék, csak nem lehet sajnos.De ha csitulnak a dolgok, jönnek a fordulatok.
    Csak várd ki a végét! ;)
    Puszi, GoOofy

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Most olvastam ezt a töridet és nagyon jó remélem fogod folytatni nagyon kiváncsi vagyok a továbbiakra.
    Addig is minden jót neked.
    Pussy

    VálaszTörlés