2010. július 1., csütörtök

16.Fejezet: A látogatók

-Jaj Lana!-Ugrott a nyakamba a kis manó.-Annyira megijedtem!
-Alice...Mi a baj?-Kérdeztem.-Miért vagytok itt?
-Mert látomásom volt...-Mondta.-Tudod, hogy nem látok a farkasokkal kapcsolatban semmit...de...most láttam...méghozzá...veled...-Motyogta.
-Mit láttál Alice?-Kérdeztem halkan.
-Hogy téged...egy ellenséges vámpír...A Volturi Klánból...-Nyelt nagyot.-Meg fog ölni...
-MI?!?!-Harsantam fel.-Ezt...Mikor láttad?...És melyik vámpír?Hogy nézett ki?-Kérdezősködtem.
-Lana!-Jött oda hozzám Jasper.-Nyugodj meg!...Nem akarok nyugodtság hullámot rád küldeni...-Nyomott le a kert padra.-Végy mély levegőket...
-Oké...-Mondtam majd néhány mély levegő vétel után ismét Alice-re néztem.-Folytasd!
-Szóval...-Ült le mellém Alice.-Te is tudod, hogy a látomásaim kétlékenyek...és egyszer sem biztosal.De a lényeg, hogy soha-soha-soha ne menny egyedül sehova sem!-Mondta.-Az lenne a biztos, hogy egy srác mindg legyen melletted!
-De...Alice...-Mondtam elmosolyodva.-Nem tudom, hogy Te tudod-e...De én is alakváltó vagyok...-Mondtam.
-Mi vagy Te?!?!-Visított fel.-Te is kor...Bocsánat...Farkas lettél?!
-Igen...-Bólintottam.-De ülj vissza és mondd tovább!
-Oké, bocs...-Ült vissza mellém.-Szóval...A vámpír neve, Victoria.Szőkés, göndör haja van...-Mondta.-Ő...Az egyik legveszélyesebb...Nagyon gyors...olyan mint egy árny...-Alice cslingelő hangja most nagyon halk és torz volt...Nem értettem milyen hatalmas baja lehet...-Kérlek, Lana...Ngyon vigyázz magadra!-Mondta majd szorosan magához ölelt.
-Megígérem...De...Alice...-Toltam el magamtól.-Ti is!
-Ne aggódj.-Mosolygott rám.-A család vigyáz egymásra.
-Igen...Ne aggódj Lana...Megoldjuk.-Bólintott Jazz.-De ha segítség kell...a csatában...Természetesen mi is be fogunk szállni.
-Szia, Lana!-Intett Alice majd Jasperrel el is tűntek...
-Lana...-Lépett mellém Paul.-Jól vagy?-Ült le mellém.
-Ja...Pazarul...-Sóhajtottam.
-Ne félj...Megvédünk...-Ölelt magához.Most valahogy nem nagyon érdekelt a srácok és anyu pillantása...Hisz' tudták; Mi Bevésődtünk...
-Öhm...Quil nem jött még vissza?-Kérdeztem a srácok felé fordulva.
-Nem, még nem.-Rázta meg a fejét Jake.-Miért?
-Semmi-semmi...Hagyjuk...-Ráztam meg a fejemet.-Én...asszem...ledőlök egy kicsit.Ha indulunk...szóljatok.-Mondtam majd felálltam és besiettem a házba.
Felmentem a lépcsőn majd magam után becsuktam a szoba ajtómat majd neki dőltem.
-Hogy miért mindig velem történnek a dolgok!!!-Sóhajtottam.Majd a szekrényemhez mentem és neki álltam estére ruhát választani.
Végül egy kék pántos felső mellett és egy sötét, koptatott, csőszárú farmer mellett döntöttem.
Mellé még a balerina cipőm és már kész is:).
Aztán...Átmentem a fürdőbe és beálltam a zuhany alá.A langyos víz jólesően folyt rajtam végig.Lemosta a koszt és minden mást is...Paul forró érintésével együtt :).
Alig negyed órát zuhanyoztam.Majd kimásztam a fülkéből, törölközőbe tekerve osontam vissza a szobámba.Ott felvettem a ruhákat, megcsináltam a hajamat és egy lazább sminket is felraktam.
Majd kész is voltam.Apámék hívó szavára lerohantam a lépcsőn majd mentünk is a partra...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése