2010. július 4., vasárnap

18.Fejezet: A buli 2

-Jake!Ezt még vissza kapod!!!-Bukkantam fel a víz felszínén.
-Ettől legalább kitisztul a fejecskéd!-Vigyorodott el Embry.
-Nem is vagyok kész!-Fröcsköltem le.
Erre Ő is elkezdett fröcskölni és akkor persze már a többiek sem maradhattak ki...
Olyanok voltunk mint a tíz évesek.Játszottunk a vízben.
-Na jó...Én ki vagyok...-Indult el a part felé Paul.
-Na neem!Buli van!-Úsztam elé.-Nem mész te sehova!-Mosolyodtam el.
-Mi van?!Kényszerítesz hogy harcoljak veled, Kicsi Alpha lány?!-Vigyorodott el.
-Ha szükség van rá...Igen.-Mondtam.
-És nincs más módja, hogy...Elengedj?-Hajolt hozzám közelebb.
-Ugyan már Srácok!Mennyetek szobára!-Kiáltotta el magát Embry.
Paul-al egyszerre kül..dtünk az arcába egy csomó vizet, mire mindenki röhögni kezdett.
Mindannyian egyszerre dermedtünk sóbálvánnyá...
-Vámpírok!-Morogtuk.
Kitört belőlünk a farkas és kirohantunk a szárazpartra.A hideg óceánvíz segítségével teljesen kijózanodtunk...
A parton apu már farkas alakban volt és az erdőt kémlelte vicsorogva.Anyu és Billy hátrébb állt, apu mögött.
Anyu és Billy köré álltunk, apám mellé.
"Seth!Csak óvatosan!"-Üzentem Seth-nek gondolatban majd egy gyors pillantást váltottunk.
"Nyugi Lana...Nem kell parázni!"-Üzent vissza.
"Mind legyetek óvatosak!Ez nem egy eltévedt vámpír lesz..."-Mondta Apu majd bele szimatolt a levegőbe.-"Itt vannak valahol Cullen-ék is...Érzem a szagukat..."
Ekkor termett pont mellettünk Edward, Bella, Alice, Rosalie, Esmee, Emett, Jasper és Carlaisle.
-Segítünk!-Csicseregte Alice mire bólintottam és óvatosan hozzá dörgöltem a fejemet.
Igaz...Ő vámpír volt, de nagyon szerettem...Ahogy a többi Cullen-t is....De az a baj, hogy a falka meg nem nagyon szerette Őket.
-Látomásom volt...Megint...-Súgta oda nekem Alice.-Ma megint eljönnek...Egy kisebb csata lesz...De ne félj...Anyukádat és Billy-t megvédjük...Figyelünk és nem engedjük a Nomádokat a közelükbe...
Ekkor jött ki az erdőből néhány vörös szemű szörnyeteg.
Legelől jött Victoria...Az én állítólagos végzetem.
Tekntetünk találkozott én meg morogva, megfeszülve léptem előrébb.
"Lana, állj meg!"-Mondta apu mire én vissza hátráltam...
-Milyen vámpírok vagytok Ti?!Cullenek...Állati véren élő...Korcsokkal barátkozó...-Szólalt meg Victoria.-De én...csak egy korcs miatt jöttem...-Nézett rám megvetően.-Amiatt a dög miatt aki megölte Amy-t...A húgomat...-Sziszegte majd harci pózba állt, ahogy a többi vámpír is.
A falka neki lódult...Könyörtelenül csaptak le az ellenségre.
Victoria felugrott egy sziklára és engem várt...
Majd mikor megpillantott, én meg nem figyeltem eléggé lecsapott...Fentről érkezett a támadás és váratlanul ért.
Aztán eltűnt a tömegbe...
Nem törődtem vele hanem a többi vámpírt öltem meg.
Apu már megölt kettőt...Jake pedig egyet.A többi srác csak terelte őket össze.
Viszont Victoria sehol sem volt...Egyszerűen eltűnt.
Miután néhány dögöt megöltünk, Cullen-ék közreműködésével, a többi meg elmenekült indultunk vissza felé anyuékhoz.
Ám ekkor...A semmiből elő ugrott a szőkeség.
Pontosan, könnyedén landolt előttem.A falka kört alkotott a kijelölt hadakozók körül.
És kezdődött az a csata amiben valamelyikünk talán az életét is elvesztheti...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése