2010. július 8., csütörtök

20.Fejezet: Vekker

Másnap reggel úgy ébredtem mint mindig...Egyedül :/
Lebotorkáltam a lépcsőn és csodálkozva vettem észre, hogy csak anyu van itthon.Senki nem volt most nálunk.Szerencsémre...Nemigen vettem volna jónéven ha a srácok látnak engem egy térdig érő, Rolling Stones logóval mintázott pólóban...
-Jó reggelt álomszuszék!-Mosolygott rám anyu.
-Neked is...-Adtam egy puszit az arcára majd töltöttem egy pohár üdítőt magamnak.-Hát a srácok?...Ilyenkor már javában itt diskurálnak és agyalnak...-Vontam fel a szemöldökömet.
-Passz...Azt hiszem lementek a partra..."Takarítani".-Mutatott idésőjeleket a kezével a takarítani szónál.
-Ahham...És Apu?...Még gondolom durmol, de majd megy a srácok után.-Álltam fel a székről.
-Igen...Elvileg.Tényleg...Felébresztenéd légyszi?-Nézett rám.
-Persze.-Tettem le az asztalra a poharamat majd felmentem a lépcsőn és beosontam anyuék szobájába.
-Apu...Hé...Apu ébredj!-Ráztam meg apu karját.
De ő csak megfordult valami olyat motyogva, hogy "Ne Emily, még aludni akarok...".
-Hát jó...Akkor ennyit a kedvesen suttogós ébresztési módszerről.-Dörmögtem majd megköszörültem a torkom és teli torokból elkiáltottam magam.-Apu!!!Ébresztő!!!
-Mi?!-Pattant fel apu ilyedten.-Mivan?!Hol van itt neked vámpír?!?!
-Apu...-Mondtam kuncogva.-Neked agyadra ment ez a falka dolog...Egy idejig mellékelned kéne az Alpha-ságot és...Lazítani.-Ráztam meg a fejemet majd kilibegtem a szobából le anyuhoz.
-Mi volt ez a kiabálás?-Kérdezte döbbenten.
-Csak nem akart felkelni.-Ültem le elégedetten a székemre.Majd tovább kortyolgattam az üdítőmet.
Néhány perc múlva apu döcögött le a lépcsőn majd egy szúrós pillantást vetett felém.Aztán megpuszilta anyut és leült velem szemben.-Ébren vagyok.-Morogta.
-Örömmel látom.-Mosolyogtam rá a "bájmosolyommal".-Felmentem felöltözni.-Mondtam majd felsiettem.
Felvettem egy fehér atlétát, egy farmer térdnadrágot és a szokásos tornacipőmet.
A hajamat kifésültem és felkötöttem egy szoros copf-ba.Egy laza sminket tettem fel és már mentem is vissza.Ahol már csak anyu volt...
-Apu lement a partra?-Kérdeztem egy almát rágcsálva.
-Igen.A srácokhoz.-Bólintott anyu.Néhány perc múlva felálltam, kidobtam az almám maradékát és elindultam az ajtó felé.-Megyek én is...segítek egy kicsit nekik.-Fordultam vissza az ajtóba majd anyu bólintására már mentem is a part felé.
Mikor oda értem már örömmel láttam, hogy a srácok végeztek.Hála égnek...Nem sok kedvem volt pakolni.
-Áh itt a vekker.-Vigyorgott rám Embry.
-Fogd be kölyök!-Mondta Apu.
-Szevasztok!-Intettem.
-Szia...-Köszönt mindenki vigyorogva.
-Mi van?!-Kérdeztem.
-Apád mesélt...A reggeli akciódról.-Vigyorgott rám Sethie.
-Ja szóval ez a téma...Hát igen...Jó volt a reggel...-Kuncogtam.
-Sziaa!-Kapott fel hátulról Paul.
-Szia!-Fordultam vele szembe majd egy gyors csókot adtam neki.
-Szia, hugi!-Mosolygott rám Jake.-Vagyis izé...Ahogy a mester mondaná...Vekker.-Vigyorgott össze Embry-vel.
-Ajj máár!Le lehet szálni a témáról!-Motyogta Apu.
-Jó...Bocsi, igazad van...-Vettem elő a "Kiskutya nézésemet".
-Szerencséd, hogy a lányom vagy és nem tudok rád hargudni sokáig...Főleg ha így nézel...-Rázta meg a fejét lemondóan.
-Tudom én...-Mondtam kihúzva magam.
Ezzel elindultunk vissza felé a házunkhoz...

3 megjegyzés:

  1. Szia!
    Eza feji is király lett!
    A kis vekker!
    Basszus azt hittem leesek a székről a nevetéstől, mikor az ébresztős részt olvastam.xD
    siess a kövivel
    puszi

    VálaszTörlés
  2. Szia(:
    én csak most írok először mert most találtam meg a blogod de nagyon jó csak egyik másik fejezet kicsit jó de tetszik:D
    jó lett ez a rész is(:
    Vekker(: hihi
    nagyon jót nevettem rajta(:
    várom a következő részt(:
    puszi,Rosalie

    VálaszTörlés
  3. Szia Ancsi!
    Örülök, hogy tetszett:):)
    Igen...A kis farkasos, vekkeres csaj :)
    Sietek ahogy tudok, aranyos vagy, hogy írtál, köszönöm és sietek a frissel!Puszillak!

    Szia Rosalie!
    Örülök, hogy tetszett a rész:)
    Örülök, hogy megnevettettelek Tteket lányok!
    Igyekszem a frissel és haa...Szépen kértek talán ma késő este, vagy holnap délelőttre lesz friss, mivel itthon punnyadok:):/
    De 17.-e után már nagyon keveset fogok hozni...Nyaralás, család, pasik:P, haverok stb...
    Igyekszem sokat írni Nektek!
    Köszönöm, hogy írtál Rose!
    Puszillak Titeket Csajok!
    GoOofy

    VálaszTörlés