2010. június 29., kedd

11.Fejezet: Apja lánya

Nem törődtem vele...Igaz féltem de a kíváncsiságom és a bátorságom fölül kerekedett és elindultam a többiek felé...És egyből egy fekete hajú vámpír nősténnyel találtam szembe magam.
-Áááh...Egy zöldfülű...Könnyű lesz téged megölni!-Mondta majd elindult felém.Azzal a lendülettel elrugaszkodott a földtől.Én meg ugyan olyan sebességgel kaptam el a lábát és vissza is rántottam a földre...Majd kegyetlenül darabokra téptem...
Ekkor tűnt fel, hogy már az összes többi vámpír elment...A falka engem figyelt.Szemük csillogott...
"Üdv a csapatban, Lana!"-Szólalt meg a fejemben Jared hangja.
"Lana..."-Lépett oda hozzám Apu.-"Te...Átváltoztál!"-Kiáltott fel majd fejével megbökött.
"Igen...De...Hogy a francba?!"-Kérdeztem.Még én is meglepődtem, hogy sikerült gondolatban megszólalom.-"Nem úgy volt, hogy én nem leszek...farkas?!"
"Nem baj!...Az lettél!!!"-Jött oda hozzám Jake majd orrát az orromhoz nyomta és végig nyalta a pofámat...Igen...Nekem most pofám van, nem arcom.
"Fúúj!Tiszta nyál lettem!!!"-Prüszköltem.
"Tiszta apád vagy..."-Lépett elém Paul farkas.-"Még a bundátok is ugyan olyan színű..."
"Apja lánya..."-Nevetett Quil.-"Örülök, hogy átváltoztál!Legalább már nem én vagyok a zöldfülű!"
"Öhm...Quil...Már nem azért, de ha Sam vissza vonul, Lana lesz az Alphánk..."-Mondta Jake.
"Na jó...Változzunk vissza...Aztán meg beszéljük!"-Mondta Apu.
"Bocsika hogy zavarom az eszme cserét...De én nem mehetek meztelenül haza...Úgy hogy maradok a farkas bundánál!"-Mondtam.
Apu farkas :) bólintott egyet majd a szájukban a ruhájukkal elindultak az erdőbe átöltözni.
Aztán elindultunk vissza hozzánk.
Amikor anyu meglátta az erdőből kijövő árnyakat kirontott a házból.
-Jaaj jól vagytok?!-Kérdezte.-Hol van Lan...-Kezdett bele de a szeme megakadt egy fekete farkason, Rajtam.-Lana?!?!
-Igen...Ő itt Lana!-Bólintott Apu.-Átváltozott...
-Nem hiszem el!!!A lányom is farkas lett?!?!-Kérdezte anyu egy oktávval magasabb hangon.Majd a nyakamba vetette magát.
-Öhm...Emily...Kéne neki ruha.-Mondta Jake.
***
Már mind bent voltunk a házban.Én természetesen már felöltözve.
-Tulajdon képpen mit is kerestetek Ti lent a parton?!...Engedély nélkül?-Kérdezte Apu.
-Hát az úgy volt, hogy...-Kezdett bele Embry.
-Nee Embry...Nem érdekel a rizsa...A lényeget!-Dőlt hátra Apu.
-Csak...Úgy lementünk...Szórakozásból...-Mormoltam halkan.-Ne Embryt vagy a többieket hibáztasd!Az én hibám volt egyedül...Én mondtam...
-Ők meg bele mentek...-Mondta Apu.
-Mert...mert...hergeltem Őket, hogy félnek...Tőled...-Motyogtam majd ásítottam egyet.
-Na jó...A témát halasszuk el holnapra...Irány az ágy!-Állt fel Apu majd anyu.-És most tényleg mindenki a saját ágyába mennyen!-Mondta majd anyuval felmentek.
Kikísértem a fiúkat.
-Még egyszer...Üdv a csapatban!-Ölelt meg Jake.-Jó éjt, Lana!-Mondta majd Embry-vel, Jared-del és Quil-lel beültek a Rabbit-be.
-Hát...Megint egyedül maradtunk...-Nyelt nagyot Paul.Mikor felnéztem rá gyorsan hozzá tette.-Tudom, tudom!Hülyén hangzott...
-Nem ezt akartam mondani...De most hogy mondod...-Mosolyodtam el.
-Mennem kéne...-Sütötte le a szemét.-Jó éjt!-Mondta majd megfordult és elindult.
-Paul!-Kiáltottam utána, majd oda szaladtam hozzá és megpusziltam az arcát.-Amit az erdőben mondtál...Én is így érzek irántad...-Motyogtam zavartan.
Ismét elmosolyodott.Megölelt...-Örülök...-Suttogta a fülembe.Majd elengedett.-Szia...Akkor majd holnap találkozunk!-Mondta majd elment...
Boldogan mentem fel a szobámba.Gyorsan lezuhanyoztam, fogat mostam majd bedőltem az ágyamba és az álom már rám is talált...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése