2010. június 26., szombat

7.Fejezet: Erdei séta

-Szóval...Mi is történt Seth-tel?-Kérdeztem egy kis idő múlva.
-Állítólag itt a Volturi Klán.És bosszút akarnak állni a Cullen Családon...és a Falkán...Azaz Rajtunk.Seth, mint fiatal farkas...egyedül volt az erdőben és...Amy, Victoria és Alec megtalálták...Nagy szerencséje hogy közel volt a házatokhoz.Különben...-Nyelt nagyot.
-Értem...Ne folytasd.-Bólitottam.-De...Miért akarnak bosszút állni?!
-Amennyit az apádtól tudok...azért mert Edward Cullen megszegte a legfőbb szabályt.Beleszeretett Bellába és Bella előtt pedig felfedte a titkokat...De amikor a Volturi tanácsa előtt álltak...Alice Cullen azt jósolta, hogy Bella is vámpír lesz...De ez nem így lett.Három hónap időt kaptak, de az idő lejárt.Bella csak most lett vámpír, egy év múltán.Ami nem három hónap.És mivel a Volturi Család a vámpírok nemesi családja...Az Ő szavuk szent és sérthetetlen.-Fejezte be a mondandóját Paul.
-Azta!Te többet tudsz mint én...De egy dolgot nem értek.Hogy jövünk képbe mi?-Néztem fel Rá.
-Mi a Cullen család mellé álltunk és...A Volturi Ház ellen szegődtünk...Amit nemigen néztek jó szemmel...Úgyhogy mi is a listán vagyunk.-Mondta Paul.
-Pontosan!-Szólalt meg mögöttünk egy hang.
megfordultunk és egy...kb. velem egy idős fiú állt mögöttünk.
-Ki vagy Te?-Kérdezte meghökkenve mikor rám pillantott.-Ember vagy...Hallom a szíved...Ez a férfi viszont egy...Korcs...-Mondta flegmán.
Paulból morgás tört fel.Aztán lépett egyet előre.
-Ne!Paul várj!!!-Mondtam elé állva.
-Mi is üdvözlünk Téged...-Kezdtem bele.
-Alec...Alec Volturi.-Mondta.
-Alec...Miben segíthetünk?-Kérdeztem.
-Például...Válaszolhatnál a kérdésemre...-Mondta.
-A nevem Lana...Lana Uley...-Mondtam flegmán.
-Te a falka Alphájának rokona vagy?!-Mért végig.
-Igen...A lánya.-Mondtam.
-Kár Érted...Akkor...Téged is meg kéne öljelek...-Sóhajtott.
-Abba nekem is lesz bele szólni valóm!-Mondta Paul majd hátra lökött Ő meg átváltozott.
-Kushadj kutya!-Sziszegte Alec majd rám nézett.-Örülök hogy megismerhettelek...Lana...-Mondta majd ott sem volt.
Paul eltűnt a bokrok között és felöltözve tért vissza.
-Mi volt ez a bájcsevej?!?!-Dörrent rám.
-Alec nem fog bántani engem.-Mondtam.-Leolvastam az arcáról...
-Ó de jó!-Horkant fel Paul.
-Jaaj gyere már!-Ragadtam meg a karját majd elindultunk visszafelé a házunkhoz.
-Amúgy...Honnan veszed, hogy nem bántana?-Kérdezte út közben Paul.
Megálltam vele szemben.
-Attól hogy Én nem változtam át farkassá...Vannak úgymond "képességeim".-Mondtam.
-Mi?!?!-Kapta rám a tekintetét.
-Tudod...Én is csak néhány napja tapasztaltam és tanultam meg...Érzem és látom mások érzéseit...-Mondtam.-Csak néhány napja jöttem rá...De Paul kérlek...Ezt nem mondhatod el senkinek sem!Kérlek...
-Megígérem...De...Ez...-Mondta.-Ez...hihetetlen...
-Tudom...-Mosolyodtam el.-Egy ember érzéseit nem látom viszont.-Mondtam.
-És ki az??-Kíváncsiskodott.
-Te.-Mondtam halkan.-Veled kapcsolatban nem látok semmit sem.
-Bevésődés...-Motyogta.-Amiatt van...
-Szóval...Te hiszel benne?...Hogy Te és én...-Néztem rá.
-Igen.Én erre csak néhány napja jöttem rá biztosan.-Mondta.-De az meg nagyon, de nagyon biztos...Én szeretlek Téged, Lana!...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése