2010. június 27., vasárnap

8.Fejezet: A gyógyuló

Alaposan elpirulhattam, mert Paul arcán egy hatalmas mosoly jelent meg.
-Nem ér kinevetni...-Dörmögtam majd tovább indultam.
-Nem is nevettem...Csak mosolyogtam.-Jött utánam Paul.
-Az is éppen elég!-Mondtam durcásan.
-Jó...Bocs...-Vont vállat Paul.
-Áh semmi baj...-Sóhajtottam.
Visszaértünk a házhoz...
-Lana, Paul...-Jött elénk Apu.-Minden rendben?-Kérdezte.
-Igen, minden oké Apu.-Bólintottam.-Elmehetnék Cullenékhez?...Meglátogatni Seth-et.
-Igen...De csak mert Seth-ről van szó...-Mormogta Apu.-De csak felügyelettel.Jake elkísér...Tudod Kicsim...Itt a Volturi Klán is...-Sóhajtott Apu.
-Oké, köszi...Ja és tudom.-Mondtam majd választ sem várva rohantam Jake-hez.
-Szia Lana!-Mosolygott rám Jake.
-Szia!Apu azt mondta, hogy el kéne jönnöd velem...Cullenékhez.Felügyelet nélkül nem mehetek sehová sem...-Sóhajtottam.
-Oké.Elkísérlek.-Bólintott Jake.-Úgy is meg szeretném nézni Seth-et.-Mondta majd beültünk a piros Rabbit-jébe és már indultunk is.
A Cullen ház csak húsz percnyire volt tőlünk, úgyhogy hamar oda értünk.
Amikor kiszálltunk a ház előtt...Alice rontott ki az ajtón és a nyakamba vetette magát.
-Szia Lana!!!-Mosolygott rám miután elengedett.
-Szia Alice...Jöttem Seth-hez...És persze hozzátok.-Mosolyogtam vissza.
-Ó Seth már jobban van.Három nap és kutya baja sem lesz.-Csicseregte.
-Szia Alice...-Lépett mellém Jake.
-Áh hello Jake!-Mosolygott Jake-re Alice.-Gyertek be!
Ezzel bementünk a házba.
-Áh sziasztok!-Jött elénk Esme, Edward és Bella.
-Sziasztok!-Köszöntünk egyszerre Jake-kel.
Bementünk a nappaliba hol a többiek voltak.
-Juhhé...Még egy korcs...-Morogta Rosalie.
-Áh hello Rose!Tudod hogy lehet a legkönnyebben megölni egy szőke nőt?-Kérdezte Jake pimasz vigyorral.-Csak egy tükröt kell rakni egy medence aljára...Na mit szólsz?Kipróbáljuk???
-Fogd be Black!-Mondta Rosalie.
Mindenki jót nevetett a csipkelődésen.
-Carlaisle!Muszály nekünk állat-simogatót nyitni?!-Fordult a doktor felé Rosalie.
Carlaisle meg sem hallotta Rosaliet.Inkább felénk tartott.
-Szervusz...Meg nézhetném Seth-tet?-Kérdeztem reménykedve.
-Igen.-Mosolyodott el.-Épp most tért magához.
-Köszönöm...-Mondtam majd benyitottam a dolgozó szobába.Átmentem rajta és egy "Műtő/Kórterem" feliratú táblás ajtót nyitottam ki.
-Lana...-Mosolygott rám Seth.
-Jaaj Sethie!-Mentem oda az ágyához.-Nagyon megijesztettél!-Fogtam meg a kezét.
-Nyugi...Csak farkasfiú vagyok már!...Nem olyan könnyű velem elbánni!-Mosolygott Seth.
-Jó...De akkor is.-Ültem le az ágy szélére.
-És...veled mizu?-Kérdezte.-Vagyis...Veletek...
-Semmi...Paul szerelmet vallott nekem...És...Tényleg Ő a bevésődésem.Akármilyen nehéz is felfogni.-Vontam vállat.
-Gratulálok.-Mondta Seth majd ásított.
Ekkor jött be Jake.
-Áh szeva tesó!-Intett Seth.
-Szia, te harci sebesült!-Jött oda mellém Jake.-Mizu?Hogy vagy?
-Remekül...kösz...De Carlaisle azt mondta, még három napig fekvő beteg vagyok.-Sóhajtott.
-Tudod...Jobb félni mint megijedni!-Mondta Jake.
-Jaaa...-Ásított Seth.
-Ideje mennünk...Pihenned kell.-Mondtam.-Gyógyulj meg...Jó?-Álltam fel.Majd lehajoltam és finoman megöleltem.
-Ja...Gyógyulj meg...A Falka vár vissza.-Mondta Jake.-Egy sebesült vérfarkassal nem érünk el sokat.
-Igyekszem srácok.Kösz hogy benéztetek.-Mosolyodott el Seth.-És Lana...Sok sikert a továbbiakhoz...
-Meglesz...-Bólintottam majd Jake-kel kimentünk.
Még egy órácskát maradtunk Cullenéknél.Majd mennünk kellett haza...Kezdett sötétedni...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése