2010. június 23., szerda

1.Fejezet: A lelki szemetes

-Milyen volt a suli, Kcsim?-Mosolygott rám anyu kedvesen.
-Uncsi...Mint máskor.-Vontam vállat.
-Pedig a ta...-Kezdett bele a szokásos szövegébe.
-Tudom..."A tanulás nagyon fontos, ha el akarok érni valamit az életben!"-Mondtam unottan.-Ahw...Bárcsak én is farkas lennék.-Sóhajtottam.
-Jaaj Szívem!Még mindig emiatt emészted magad?-Kérdezte anyám aggódó pillantást vetve rám.
-Áh...Már megszoktam...A heccelést és minden mást a fiúk felől...Már meg sem hallom.-Vontam meg a vállamat közömbösen.-Apropó fiúk...Merre járnak?És mikor érnek haza?-Váltottam témát.
-Ismered Őket...Akármikor megjö...-Kezdett bele de ekkor apu jelent meg az ajtóba.
-Sziasztok!-Köszönt jókedvűen.Majd odament anyuhoz és megcsókolta.
-Szia, Apu!-Köszöntem.
-Szia...Mitől ilyen jó a kedved?-Kérdezte anyu.
-Megöltünk egy vámpírt.-Mondta.
-Érzem...-Fogtam be az orromat majd fogtam a táskámat, felmentem a lépcsőn és bementem szobámba.
Kipakoltam a könyveimet.Mivel most jött a nyári, nagy szünet a táskámat is bedobtam az ágyam alá.Unottan feküdtem le az ágyra.
-Hahó!Mizujs Csajszi?-Kukkantott be Jake az ajtón.
-Hello Jake!-Ültem fel az ágyon.-Semmi különös...Unom magam...mint mindig.-Vontam vállat.-És veled?
-Hát...Nem velem...Inkább a falka...Ma jön az északiaktól egy új tag...Igazából Embry unokabátyja vagy mi.-Vont vállat Jake.
-Kicsoda??-Kérdeztem meglepetten.-Hát igen...Az apám elfelejtett szólni hogy egy újabb farkas is lesz a falkában.-Forgattam meg a szemeimet.-Jellemző...Dehát miért is szóljon egy...lánynak...-Mondtam szomorúan.
Igazából Jake a "lelki szemetesem" volt.Neki mindig el tudtam mondani ami bántott vagy ami feldobott...
-Na mesélj!Mi a baj megint?-Ült le mellém Jake.
-Áh...Az egész életem...-Sóhajtottam.-Az apám...a falka...a srácok a suliban...Egy barátom sincs.
-Mi van apáddal?És mi van a srácokkal a suliból?...És a falkával mi van?-Kérdezte.
-Jaj Jake!Nem úgy értem hogy baj, hogy itt vagytok...Sőt...Nagyon is jó és örülök neki...mert rajtatok kívül egy barátom sincs.-Mondtam.-Az apám meg...Szeret-szeret...De azért csak ismerem, annyira hogy tudjam...Örülne ha Én is alakváltó lennék és főképp...Fiú.-Éreztem, hogy a sírás kerülget.
-Jaj Lana!!!-Ölelt át Jake.-Olyan bolond vagy!Te is tudod, hogy Sam szeret téged.-Mondta.
-Ha Te mondod...-Vontam vállat.
-És mi van a srácokkal a suliból?-Tolt el magától.
-Hát...Inkább mi nincs.Nincs egy barátom sem...-Mondtam.
-Még bolondabb vagy...-Csóválta meg a fejét Jake.-Az lebegjen előtted, hogy már csak egy éved van...És ha valaki szemétkedik-Húzta ki magát peckesen-Akkor csak szólj a te Jakednek.-Mosolygott.
-Oké...-Öleltem át hatalmas és izmos karját.
-Most pedig gyere!Az "Új Fiú" nemsokára itt lesz!-Állt fel JAke, majd felhúzott engem is.
Ketten lementünk a földszintre ahol már a többiek is üldögéltek.
-Szia Hercegnő!-Vigyorgott bárgyun Jared.
Elnevettem magam.-Szia!-Intettem vissza.
-Szia, Lan!-Mosolygott rám Embry.
-Lanaa!-Kapott fel Seth.
Vele nagyon jóban voltunk.Együtt nőttünk fel.
-Áááá!Tegyél le te óriáspincsi!!-Sikoltottam.
-Seth!Tedd le az én egyetlen kicsi lányomat!-Mosolyodott el Apám.
Seth letett a földre.
-Ezt még vissza kapod Sethie!-Vertem hátba a termetes srácot.
-Csajszi, Te is jössz a partra?-Kérdezte Quil.-Csak úgy...Most...Fater nélkül.-Nézett ravasz vigyorral Apura.
-Megyek...-Vontam vállat.
-Fiúk!Aztán vigyázni Lanára!-Mondta apu.
-Jaaj Sam!-Csóválta meg a fejét Jake.-Apaként sokkal rosszabb vagy, mint Alphaként.-Vigyorgott.
-Na tűnj el!-Mondta Apu majd Jake utánunk futott.
-Seth!Itt valaki tartozik még neked valamivel!-Mondta Jared majd Embryvel lefogták Sethet és rám néztek.-Mit csináljunk Vele?-Kérdezte rám nézve Embry.
-Amit akartok.-Mondtam vigyorogva.
Igaz én nem voltam olyan erős, mint a farkasfiúk, de az átlagos, korombeli lányoknál azért erősebb voltam...De ezt az erőt nem akartam bevetni Sethie ellen.
A viúk bevitték a vízbe és belenyomták.
Aztán röhögve visszafutottak hozzánk...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése