2010. június 23., szerda

Bevezető

Mindenkinek van egy tündérmeséje.Egy tündérmeséje amiben él...Aminek él.
Nekem az egész élet egy tündérmese...vagyis inkább horror sztori.
Az anyám egy átlagos ember ugyan, de az apám...Róla majd később.
Az életem La Pushban van...az erdőkben a barátaimmal.
Tizenhét éves vagyok a nevem meg Lana Uley.
Na itt jön az apám...Az apám egy falka vezére...Sam Uley.
Méghozzá egy farkasfalka vezére...
Tudom hihetetlenül és hülyén hangzik de Ők vérfarkasok.Ugyanúgy léteznek vámpírok is...Itt Forksban csak a Cullen család azaz, Carlaisle, Esme, Edward, Emett, Rosalie, Alice, Jasper és Bella.
A Cullen család nagyon jó barátunk...vagyis barátom...Az apám és a falka nem nézi jó szemmel, hogy ilyen jóban vagyok a "vérszívókkal" ahogy Ők nevezik őket.Az anyámat, Emily Youngot nem igazán zavarja de nem is szereti...Azt mondta amíg nem harapnak addig mi sem harapunk.
Ezen jókat mosolygok, hiszen a Cullen család vegetáriánus.Állati véren él.
Na de térjünk vissza az én családomhoz.
Mivel az apám a nagy Alpha és én a lánya vagyok...Én lennék utána a "trónörökös"...De ez nem így lett.A genetika és a gének közbe szóltak.Én ember maradtam.Nem alakulok át, de a hallásom, a gyorsaságom, az ügyességem, a látásom és a szaglásom olyan mint a farkasoké.
Az apám szeret...Vagyis csak szeret...mert azért csak a lánya vagyok...de nem fogad el teljesen.
Hiába mutatja hogy szeret, én tudom, hogy mennyire fáj neki az, hogy nem alakváltó vagyok és főképp...nem fiú...Hiába nem mutatja ki, én ismerem már annyira hogy ezt tudjam.
Mindig beleköt mindenbe és mindig hasonlít valamihez vagy valakihez...Ami kezd számomra egyre bosszantóbb lenni...És itt a híres Bevésődés...
Még én sem tudom mit érzek, ki iránt mert még nem találtam rá a nagy szerelemre.
Nekem most a gitárom a szerelmem.Imádok gitározni és rajzolni is...És imádom a farkasokat:)
Főleg egyet...De róla még nem tudok...majd a történetem hozza magával...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése